«The Greek Summer is a State of Mind» – Το σποτ της νέας καμπάνιας για τον τουρισμό!

Παρουσιάστηκε εχθές Πέμπτη, στο Ζάππειο το νέο τηλεοπτικό σποτ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού! Το νέο σποτ έγινε από το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, και σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, CCO της ελληνικής κυβέρνησης. Η Marketing Greece ανέλαβε το κόστος και παραχώρησε τα δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση.

Το σποτ αναφέρει:

«Φέτος το καλοκαίρι δεν θα είναι το ίδιο.
Η παγκόσμια υγειονομική κρίση, άλλαξε σχεδόν τα πάντα.
Τον τρόπο που ζούμε, που δουλεύουμε, που κάνουμε διακοπές.
Για αυτό η καμπάνια της Ελλάδας για το καλοκαίρι του 2020
θα είναι διαφορετική.

Γιατί αυτό που μας ξεχωρίζει σήμερα είναι ότι τα καταφέραμε.
Κερδίσαμε αναγνώριση και σεβασμό.
Τώρα, έχουμε την ευκαιρία, να αξιοποιήσουμε αυτή τη συλλογική επιτυχία.
Να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας και προσμονής.
Ένα μήνυμα της Ελλάδας σε ολόκληρο τον κόσμο, με επίκεντρο, ένα νέο brand.

Το Ελληνικό Καλοκαίρι – Greek Summer.

Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι απλά ο ήλιος και η θάλασσα.
Αυτά τα έχουν και άλλες χώρες.
Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια κατάσταση ευτυχίας
πέρα από εποχές και τόπους.
Είναι αυτό το μοναδικό συναίσθημα που νιώθεις
όταν είσαι μαζί με αυτούς που αγαπάς,
όταν γίνεσαι ένα με τη φύση και νιώθεις μέσα σου ελευθερία.

Και από τη στιγμή που το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα,
μπορείς να το νιώσεις οποιαδήποτε στιγμή,
σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.»

Το νέο σποτ για τον τουρισμό είναι απλό, λιτό και περιεκτικό, απολαύστε το…